A&K PARTYVERHUUR - AlLL YOUR PARTY NEEDS
Het ontstaan van A&K Verhuur en evenementenverzorging
A&K is op 1 december 2004 ingeschreven bij de KvK door Ronald Amse en Dick Karrenbelt. Voordat ik (Ronald Amse) met A&K begon had ik een tent nodig voor een buurtfeest die ik organiseerde. Er was regen voorspeld en onervaren als ik was had ik geen post opgenomen voor het huren van een tent bij slecht weer. Ik besloot om zelf een tent aan te schaffen en deze na gebruik te verhuren via Marktplaats. Er was zoveel vraag naar deze tent dat ik samen met buurman Dick Karrenbelt een paar tenten en tafels hebben aangeschafd om te verhuren, zo is A&K verhuur en evenementenverzorging ontstaan. Op het moment van starten waren de telefoongids en de gouden gids nog een belangrijk naslagwerk waardoor we hebben besloten dat onze bedrijfsnaam met een A moest beginnen. We zouden dan bovenaan komen in de categorie partyverhuur/feestartikelen. We besloten om de 1e letter van onze achternaam te gebruiken waardoor de naam A&K is ontstaan. Na 2 jaar besloot buurman Dick te stoppen met A&K omdat het voor hem niet meer te combineren was naast zijn reguliere baan en zijn gezin. Ik besloot alleen verder ben gegaan.
Ronald Amse

De horeca heeft mij altijd al getrokken en in militaire dienst heb ik het diploma vakbekwaamheid cafébedrijf gehaald. Het is echter nooit van een eigen café gekomen maar wel van een partyverhuurbedrijf. Ik denk graag met u mee om uw evenement zo geslaagd mogelijk te laten verlopen. Als u achteraf zegt dat was een mooi feest dan ben ik mijn nopjes. Is er iets niet goed (wat helaas, heel soms voorkomt) dan zet ik me voor de volle 100% in om het alsnog goed te regelen voor u. Ieder evenement moet een hoogtepunt zijn en daar voel ik me zeer verantwoordelijk voor. Gelukkig zeggen de reviews dat we goed bezig zijn.
Het liefst ben ik overal bij betrokken, van offerte, levering (op en afbouw) tot en met de facturatie en btw-afdracht. Dat is gelijk mij valkuil want je kan niet alles alleen. Tuurlijk deed ik niet alles alleen en heb ik een mooi team van zzp’ers en oproepkrachten om me heen verzameld. Door de veranderde wetgeving betreffende de zzp’ers heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik Sjon de Vries een dienstverband aangeboden om A&K verder op de kaart te zetten. Sjon was al werkzaam bij me als zzp’er en samen zien we diverse mogelijkheden om A&K verder te laten groeien.
Sjon de Vries

Jouw moment. Perfect geregeld. Dat is waar ik voor sta. Met jaren ervaring in de evenementenbranche en een verleden als ondernemer in de catering, weet ik precies wat er nodig is om een gelegenheid vlekkeloos te laten verlopen. Alles moet kloppen. Want perfectie zit in de details. En details? Die zie ik overal.
De echte magie gebeurt achter de schermen, waar ik zorg dat alles op rolletjes loopt. Geen vage beloftes, geen half werk. Alleen dat ene gevoel: alles is perfect geregeld.
Ik ben direct, recht voor z’n raap, maar altijd met het doel om iets neer te zetten waar jij trots op bent. Want als jij straks rondkijkt en denkt: wauw, dit klopt gewoon, dan weet ik dat mijn werk geslaagd is.
Mijn kracht ligt in het creëren van een complete en sfeervolle setting, waarin alles klopt. Van de juiste inrichting en logistiek tot de details die een event écht onvergetelijk maken. Bij A&K krijg ik de kans om dit samen met een sterk team neer te zetten.
Een goed georganiseerd evenement brengt mensen samen en laat een blijvende indruk achter. Mooi om daar een bijdrage aan te kunnen leveren!
Wilt u met ons contact dan kunt u als volgt bereiken:
Ronald Amse, telefoon: 06-24253796 of per mail : info@aenkverhuur.nl
Sjon de Vries, telefoon 06- 24702127 of per mail: sjondevries@aenkverhuur.nl
A&K partyverhuur is de partner voor het huren van partyverhuur- artikelen in o.a. Apeldoorn, Bathmen, Beekbergen, Brummen, Deventer, Diepenveen, Eefde, Eerbeek, Emst, Epe, Gorssel, Holten, Rheden, Laren, Lochem, Hattem, Schalkhaar, Twello, Ugchelen, Vaassen, Voorst, Warnsveld, Doetinchem, Arnhem, Velp, Zutphen, Nijkerk, Ede, Barneveld, Nunspeet, Amersfoort, Utrecht, Hilversum, Zeist, Soest, Bilthoven en Zwolle. Kortom de provincies, Gelderland, Overijssel en Utrecht.
Noot Wij werken veel samen met collega verhuurders zoals: Tebe, Huurhoeftnietduur, Donselaar, Tent en Event en Bos verhuur. Hebben we een artikel niet of komen we tekort dan huren we vaak goederen bij deze partyverhuur bedrijven. Let op. Deze bedrijven hanteren vaak een duurder tarief dan wij het kan dus voorkomen dat de inhuur goederen duurder zijn dan dat u ze van ons huurt.
Voor de catering werken wij veel samen met: Partycare , Knul van Smul en met slijterij Hamer.